Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kamikaze obsłuży Kaufland w social mediach

Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w social mediach. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym.
Reklama

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach social media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili ii doradztwo w zakresie działań.

Po wygranym w styczniu przetargu Kamikaze zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu Kaufland Polska na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w jakich jest obecna marka Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube)

Umowa pomiędzy agencją i klientem została podpisana na rok.

W grudniu agencja dołączyła do międzynarodowej grupy Altavia, która przejęła 60 proc. jej udziałów i tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmocniła kompetencje digital na polskim rynku.  Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, L’Oréal Polska, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Stock, Agros Nova.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum