Kampania digital Jameson Irish Whiskey
Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”.

Kampania digital Jameson Irish Whiskey, fot. mat. prasowe
Reklama
Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała Swanskiego historia marki oraz kampania stworzona przez MullenLowe Warsaw, w której wziął udział.
W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama