Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania digital Jameson Irish Whiskey

Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”.
Reklama

Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała Swanskiego historia marki oraz kampania stworzona przez MullenLowe Warsaw, w której wziął udział.

W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum