Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania Frugo z Kamilem Bednarkiem dobiega końca

1 września będzie miała miejsce premiera teledysku piosenki Kamila Bednarka „Poczuj luz”. Fragment tego nagrania jest motywem przewodnim,największej w historii kampanii reklamowej napojów Frugo, która rozpoczęła się 6 czerwca. Obejmowała ona swoim zasięgiem telewizję, radio, internet i social media.
Reklama

Rok 2017 jest wyjątkowy dla marki Frugo, pod względem zasięgu i natężenia działań reklamowo – promocyjnych, które rozpoczęły się 6 czerwca, obejmując swoim zasięgiem radio, telewizję, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify i AppleStore), social media, digital. Uzupełnieniem kampanii był konkurs konsumencki Flip Bottle Challenge.
Kampanię przygotowała agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała Zenith Media.

– Cała kampania została tak zaprojektowana, żeby zachęcić przede wszystkim młodych ludzi
do wejścia w świat Frugo. Muzykę miksował cały czas Kamil Bednarek, z którym współpracę przy tej kampanii, uznajemy za strzał w dziesiątkę. Nie mamy jeszcze oficjalnych podsumowań wyników kampanii, ale pierwsze sygnały z rynku mówią, że została ona bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów. Mam nadzieję, że premiera teledysku będzie wspaniałym zwieńczeniem kampanii i przedłużeniem wakacji – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w Food Care Sp.z.o.
Premiera teledysku Kamila Bednarka do piosenki „Poczuj Luz”, która odbędzie się 1 września, jest niezmiernie ważnym wydarzeniem dla Food Care, który w całości sfinansował produkcję klipu. Twórcy warstwy wizualnej wykorzystali bezpośrednio fragmenty spotu reklamowego napojów Frugo.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.