Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania kremu Nivea podkreśla tradycję i rodzinny wizerunek marki

Firma Nivea Polska przywraca polskie określenie na opakowaniach swojego sztandarowego kremu Nivea. Wspiera to kampania reklamowa podkreślająca bogatą tradycję i rodzinny wizerunek tej marki - informują Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Poprzednio krem Nivea miał oficjalną nazwę Nivea Creme, z której drugie słowo na opakowaniach pisano pochyłą czcionką. Wprowadzono ją w listopadzie 1997 roku, po tym jak Nivea Polska została przejęta przez koncern Beiersdorf.

Teraz producent wraca do polskiej nazwy Nivea Krem. Uzasadnia, że ma to podkreślić, jak mocno produkt jest zakorzeniony w polskiej tradycji oraz że w wielu rodzinach jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. 

Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie. Jej hasło główne to: „Nivea Krem łączy pokolenia Polaków”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum