Kampania margaryny Śniadaniowej

Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się 1 maja. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości.
Margaryna pojawi się w nowym opakowaniu z logo kampanii informacyjno-edukacyjnej „Jem drugie śniadanie”, której Bielmar jest sponsorem. Jej celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Bielmar zaangażował się w kampanię jednocześnie wspierając akcję Pajacyk, której logo także znalazło się na opakowaniu, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce.
Od początku maja reklamy pojawią się w wybranych magazynach branżowych i konsumenckich, m.in. w Dobrych Radach, Claudii, Kobiecie i życiu. Z początkiem miesiąca startują też emisje 15 sekundowych spotów oraz bilbordów sponsorskich w Polsacie, TVP, TVN i stacjach tematycznych. Wizerunek Śniadaniowej pojawi się na 300 bilbordach w całej Polsce. Kreacją kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.