Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania margaryny Śniadaniowej

Margaryna do smarowania pieczywa „Śniadaniowa“ z Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. będzie bohaterką szerokiej kampanii reklamowej zaplanowanej na maj.
Reklama

Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się 1 maja. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości.

Margaryna pojawi się w nowym opakowaniu z logo kampanii informacyjno-edukacyjnej „Jem drugie śniadanie”, której Bielmar jest sponsorem. Jej celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Bielmar zaangażował się w kampanię jednocześnie wspierając akcję Pajacyk, której logo  także znalazło się na opakowaniu, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce.

Od początku maja reklamy pojawią się w wybranych magazynach branżowych i konsumenckich, m.in. w Dobrych Radach, Claudii, Kobiecie i życiu. Z początkiem miesiąca startują też emisje 15 sekundowych spotów oraz bilbordów sponsorskich w Polsacie, TVP, TVN i stacjach tematycznych. Wizerunek Śniadaniowej pojawi się na 300 bilbordach w całej Polsce. Kreacją kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

 

 

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum