Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kampania promująca karpia pokazuje, że to ryba nie tylko od święta

Kolejna edycja kampanii promującej karpia ma zachęcić do całorocznej konsumpcji tej ryby. Ma ona bowiem "wybitne" walory zdrowotne i smakowe - przekonywał prezes Organizacji Producentów Polski Karp Paweł Wielgosz.
Reklama

Obecnie 95 proc. sprzedaży karpia przypada na okres Świąt Bożego Narodzenia. Jest to ryba, która jest tradycyjnym daniem wigilijnym. Karp na ziemiach polskich hodowany jest od 800 lat. Polska jest potentatem w produkcji karpi dostarczając - przede wszystkim na rodzimy rynek - ok. 20 tys. ton tej ryby.

"W kampanii chodzi o to by przekonać konsumentów, że karp może być spożywany w różnej formie i przez cały rok, jest to korzystne dla odbiorców jak i dla producentów - tłumaczył Wielgosz na wtorkowej konferencji prasowej.

"Odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na najwyżej jakości karpia, wyhodowanego zgodnie z wielowiekową tradycją i dobrostanem, było powstanie w 2012 r. Organizacji Producentów Polski Karp. Obecnie zrzesza ona ok. 80 profesjonalnych podmiotów akwakultury, specjalizujących się w hodowli i przetwórstwie karpia. Członkowie Polskiego Karpia pokrywają 40 zapotrzebowania rynku" - poinformował Wielgosz.

Jak dodał, celem organizacji jest propagowanie polskiego karpia oraz optymalizacja efektywności jego hodowli i sprzedaży w kraju. "Chcemy by konsumenci dostrzegli walory smakowe, ale także to, że karp hodowany w naszych stawach jest naturalny, metody hodowli są niezmienne od 800 lat. Chcemy by konsumenci odkryli jego smak w różnych porach roku. Jest to bardzo uniwersalny produkt gastronomicznie " - przekonywał Wielgosz.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.