Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania reklamowa Kaufland ma budować ciałopozytywność Polaków

Jak wynika z badań, średnio co drugi młody Polak nie akceptuje swojego wyglądu . Aby propagować pozytywne podejście do swojego ciała i zdrowia, Kaufland startuje z najnowszą kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
Reklama

Hasłem przewodnim kampanii jest zdanie „Every body needs love!”. 18 sierpnia odbędzie się premiera spotu promocyjnego przygotowanego w całości przez Kaufland Polska przy współpracy z agencją Kalicińscy oraz domem produkcyjnym Feelmovie. Film pojawi się w mediach społecznościowych firmy Kaufland – YouTube, TikTok, Facebook i Instagram oraz w szeroko pojętym digitalu.

Do współpracy przy projekcie zaproszono również influencerów. Polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Częścią całej akcji będą konkursy z nagrodami.

W kampanii Kaufland promuje markę własną – bevola. Obejmuje ona produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a nawet niemowląt. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum