Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania sezonowa Musztard i Sosów Kieleckich

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach. Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie.
Reklama

Firma za pośrednictwem reklam chce podkreślić unikalność swoich wyrobów oraz ich wieloletnią tradycję wytwarzania. Co więcej, producent pragnie zwrócić uwagę konsumentów na różnorodność swojej oferty zawierającej 8 wariantów Sosów Kieleckich oraz 8 wariantów Musztard, a także uniwersalność ich wykorzystania - zarówno do potraw staropolskich, jak i nowoczesnych.

Kreacja – Optima Marketing Group,
Zakup mediów – Universal McCann (TV), EasyMedia (Internet), AMS i Optima Marketing Group (Outdoor)
Działania PR – Best Brands PR

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum