Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania Snickers rusza w nowej odsłonie

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.
Reklama

Przedstawieni w kampanii bohaterowie nie do końca potrafią odnaleźć się w codziennej rzeczywistości. Brakuje im cierpliwości, nie nadążają za tym co mówią do nich inni lub po prostu nie ogarniają. W jednym ze spotów widzimy lektora, który gubi się w swoich kwestiach i nie potrafi zrozumieć wskazówek realizatora. Podobnym roztargnieniem cechuje się dziewczyna, która przedstawia swoim znajomym zbyt odważną propozycję podczas wspólnej gry w planszówki. Stawkę zamyka reklama z młodą kobietą, która próbuje uśpić swoją niecierpliwość zatapiając się w ekran telefonu. Aby ponownie wrócić do pełni swoich możliwości warto sięgnąć w takich momentach po baton Snickers®.

Nowa kampania wystartowała 8 maja. Dwa spoty, z grą planszową oraz lektorem, można oglądać w telewizji, Internecie oraz na serwisach VOD. Trzecia kopia dedykowana jest kampanii online’owej. Komunikacja zostanie dodatkowo wzmocniona o reklamy banerowe, kreacje rich media oraz dotarcie do młodych odbiorców w interaktywny sposób poprzez platformę streamingową Twitch.

Za stworzenie spotów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za ich adaptację TVC Eg+. Kreacją digital zajął się Brandcomm, z kolei agencja MediacomEssence zakupiła media.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum