Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania wędlin marki Duda w największych rozgłośniach radiowych

Znana piosenka Sławomira zyskała nowy tekst, promując w ten sposób wędliny marki Duda. To kontynuacja wprowadzonej w 2021 roku nowej strategii komunikacji marki Duda „Tak kultowe, że się nie odmawia”.
Reklama

Wędzonki, kabanosy, kiełbasy, plastry na kanapkę, pasztetowa – to rodzina produktów marki Duda, które są dostępne we wszystkich kanałach sprzedażowych. Do ich spróbowania w reklamie radiowej zachęca Sławomir, znany z ta-kich przebojów jak „Miłość w Zakopanem” czy „Megiera”.

Kampania wystartowała 17 października na największych polskich antenach radiowych.

– Dla marki Duda najważniejsze są rodzime tradycje wędliniarskie, którym nada-jemy nowoczesny i wygodny format konsumencki. Dzięki temu kultowe smaki kiełbasy myśliwskiej, żywieckiej czy pasztetowej są stale obecne na kanapkach Polaków – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia.

– Zdecydowaliśmy się na śpiewaną komunikację, ponieważ wierzymy, że z dobrym smakiem jest jak z dobrą melodią, która wpada w ucho i chce się do niej wracać, po prostu gra w głowie. Podobnie jest z wędlinami, z których jako Polacy jesteśmy dumni i doskonale wiemy, jak najlepsza wędlina powinna smakować, żeby chciało się do niej jak najczęściej wracać – dodaje.

Myśli przewodnia kampanii „Tak kultowe, że się nie odmawia” to jednocześnie clou realizowanej od 2021 roku strategii komunikacji marki Duda. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych przedstawiających zabawne konsekwencje od-mowy jedzenia produktów marki.

Kampanii radiowej towarzyszą działania w digitalu - dedykowane konkursy dla konsumentów na profilach marki Duda na Instagramie i Facebooku oraz komu-nikacja trade marketingowa. Konkursy, które postawią na kreatywność będą bardzo ważnym elementem rozpoczynającej się dzisiaj kampanii. Ci, którzy le-piej czują się z piórem w ręku będą mogli napisać własny tekst do hitu Sławomira, a ci, którzy lepiej posługują się sztukę wizualną w nowoczesnej formie - stworzyć zainspirowane spotem reklamowym memy. Konkurs tekstowy „Stwórz z nami Tak Kultową piosenkę” będzie toczyć się na Facebooku, a konkurs na memy „Sorry Memstory” - na Instagramie. Oba zaczną się 2, a skończą 19 listo-pada, chętni mogą więc już zacząć pracę nad dziełem.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum