Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej

Wystartowała kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej. Jednym z jej etapów jest loteria organizowana przez markę, komunikowana w prasie kobiecej. W późniejszych etapach kampanii działania komunikacyjne Mąki Szymanowskiej obecne będą także w telewizji.
Reklama

Główną aktywnością zaplanowaną na okres jesiennych działań wizerunkowych Mąki Szymanowskiej jest loteria z nagrodami o wartości ponad 100 000 zł. Do wygrania są trzy nagrody główne po 20 000 zł na remont kuchni oraz  5 urządzeń wielofunkcyjnych Thermomix. Ponadto codziennie konsumenci mają szansę na zdobycie jednej z 95 maszyn do wypieku chleba.

Mechanizm promocji jest prosty - konsument wysyła unikalny kod z wnętrza opakowania Mąki Szymanowskiej smsem lub za pośrednictwem strony: www.makaszymanowska.pl. Każdy kod bierze udział w trzech losowaniach, daje zatem szansę na zdobycie kilku nagród. Loteria potrwa
do  25 marca 2016 roku.

Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing, a za realizację spotu – TV Film Produkcja. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum