Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kampania wspiera nową linię dań Łowicz

Wystartowała pierwsza kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej linii innowacyjnych mokrych fiksów Łowicz Dziś na obiad (Agros-Nova). To jedna z w największych kampanii Łowicza na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Reklama

Celem kampanii jest poinformowanie konsumetów o pojawieniu się w sprzedaży Łowicz Dziś na obiad oraz komunikacja kluczowych korzyści, wynikających z jego użytkowania, tj. prostoty i naturalności przygotowania posiłków na bazie tego innowacyjnego produktu. Spoty w wersji 30- i 15-sek. w jasny i przekonujący sposób wyjaśniają, na czym polega unikalna i nie mająca odpowiednika na polskim rynku formuła Łowicz Dziś na Obiad.

Reklama zrealizowana jest w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale poprzez postać sympatycznego widelca - tym razem jest to kulinarny ekspert - wyraźnie nawiązuje do poprzednich spotów marki Łowicz z udziałem sympatycznej rodziny kuchennych sztućców. Kampania jest emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP, TVP Info, TVN, Polsat oraz 36 kanałach tematycznych z pakietów: At Media, Discovery, Polsat i TVN. Statystyczny widz zobaczy spot średnio 15 razy.

Wkrótce wystartuje też kampania w sieci. Specjalnie przygotowany dla potrzeb Internetu spot pojawi się, m. in. w wybranych portalach tematycznych, komunikatorach, mediach społecznościowych.

Reklamy Łowicza będą publikowane również sukcesywnie w prasie kolorowej - w 18 wysokonakładowych magazynach. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których pojawią się różnorodne materiały POS nawiązujące do kampanii ATL, wyróżniające produkty na półkach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.