Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kantar: Spadek nastrojów konsumentów w czerwcu

Wskaźnik Kantar Consumer Index, określający nastroje konsumentów w Polsce, spadł w czerwcu o 15,7 pkt. do -16,4 pkt. - wynika z badania Kantar TNS. Spadła również ocena sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych.
Reklama

Jak czytamy w komentarzu do badania, czerwcowy wynik Kantar Consumer Index to rezultat pogorszenia się wszystkich wskaźników.

"Spadł również wskaźnik percepcji sytuacji ekonomicznej kraju - o 15,1 pkt. i wynosi 22,1 pkt. Ocena sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych także uległa obniżeniu w znacznym stopniu o 16,4 pkt., osiągając wartość 10,8 pkt." - podano.

Wskaźnik jest średnią arytmetyczną sald (różnicy) odpowiedzi pozytywnych i negatywnych, może przyjmować wartości od -100 do +100. Im wyższa (dodatnia) jest wartość wskaźnika tym bardziej pozytywne są oceny sytuacji ekonomicznej. Badanie przeprowadzono techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI), w dniach 5-10 czerwca 2020 r., na próbie 1012 mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat - czytamy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum