Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kara dla Biedronki za niewłaściwe promowanie leków

1000 zł grzywny nałożył na Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny. Detalistę ukarano za promowanie leków hasłem "zawsze niskie ceny" - piszą wirtualnemedia.pl
Reklama

Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny ukarał Biedronkę za naruszenie art. 94a ustawy Prawo farmaceutyczne. W trakcie sierpniowej kontroli planowej w wybranej placówce stwierdzono nieprawidłowości na półce, na której znajdowały się produkty lecznicze. Ujawniono, że produkty lecznicze posiadają ceny detaliczne uwidocznione na listwie cenowej na tzw. podkładzie cenowym, opatrzonym hasłem "Zawsze niskie ceny". Kierownik kontrolowanej placówki wyjaśnił, że umieszczone tam hasło "zawsze niskie ceny" to hasło standardowe wszystkich sklepów Biedronka i dotyczy wszystkich sprzedawanych w nich produktów, zaś wygląd etykiet cenowych jest narzucony przez centralę i personel nie ma możliwości usunięcia napisu

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum