Karolina Zajdel-Pawlak, Nielsen, panelistką Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Debata odbędzie się 4 listopada o godz. 11.30. Jej zakres tematyczny to:
- Nowy dekalog polskiego konsumenta
- Doświadczenie koronakryzysu – przyzwyczajenia kontra nowe potrzeby
- Strumień wydatków zmienił bieg
- Konsument dyktuje warunki – gdzie, jak i czy na pewno?
- Koronasceptyk też klient. A co z maseczką?
- Zamienniki mięsa i mleka – czego oczekują konsumenci?
Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Przebieg wszystkich debat, dzięki realizacji przez studio telewizyjne, wszyscy zainteresowani będą mogli śledzić w ramach internetowych transmisji, m.in. w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).
Forum Rynku Spożywczego i Handlu na przestrzeni lat osiągnęło pozycję największej konferencji poświęconej sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce. Co roku w debatach udział biorą przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy.
Debaty, realizowane przez studio telewizyjne oraz w formie interaktywnego uczestnictwa online, przybiorą dynamiczne formy. W programie rozmowy 1:1, warsztaty, mikrodebaty, rozmowy o aktualnej sytuacji w branży spożywczej, handlowej i HoReCa.
Triumf zaufania, lokalności i bezpieczeństwa – tak w skrócie można podsumować wyjątkowy rok 2020. Jak te hasła przekładają się na rzeczywistość firm spożywczych i handlowych? Dowiemy się podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie.