Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaszki wielozbożowe BoboVita w nowych opakowaniach

BoboVita debiutuje w kaszkach wielozbożowych z projektami PND Futura.
Reklama

Benefity zdrowotne nowej linii 13 kaszek Porcja Zbóż BoboVity (Nutricia) były podstawą stworzenia nowych opakowań i projektów brandingowych dla tej marki.

W design nowatorskiej linii opakowań – adekwatnej do nowoczesnej gamy nowych produktów w portfolio marki - subtelnie wkomponowano piramidę żywieniową, jednoznacznie podkreślającą zdrowotny i funkcjonalny charakter kaszek, doskonale wpisujących się w potrzeby zbilansowanej diety u małych dzieci. Wysoka jakość składników produktów dla najmłodszych i ich naturalność ma odzwierciedlenie w „organicznej” kolorystyce tła oraz realistycznych wizerunkach kaszek i ich składników (zboża, owoce). Matowa folia opakowań również ma na celu podkreślenie naturalności produktów.Brand hero (miś BoboVity) tym razem jest bohaterem drugoplanowym opakowań, ustępującym miejsca walorom zdrowotnym i rozróżnieniom smakowym produktów, oferowanych w wersjach mlecznych i bezmlecznych. Tło nowych opakowań jest imitacją faktury eko-papieru, a całość projektów dopełnia czytelny system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych zaletach kaszek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum