Kaufland chce nauczyć konsumentów oszczędności

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2021 11:58

Kaufland chce nauczyć konsumentów oszczędności fot. materiały prasowe

Dla 86% Polaków, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne, ważnym czynnikiem wpływającym na ich decyzje zakupowe są promocje. Kaufland wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich łowców okazji, ogłaszając start kampanii „Tylko bałwan przepłaca", w ramach której pokaże klientom, jak oszczędzać.

Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a wizerunek uśmiechniętego bałwanka – głównego bohatera kampanii „Tylko bałwan przepłaca” – pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji: w sieci, mediach społecznościowych, radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji. 

Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że „Tylko bałwan przepłaca”, a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach. Przeceny dotyczą produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, jak na przykład Kaufland K-Classic, jak również artykułów cenionych marek producenckich. Kampania nawiązuje również do Programu Bonusowego PAYBACK. Posiadacze zarejestrowanych kart mogą liczyć na pojawiające się co tydzień, dedykowane okazje, a także wziąć udział w konkursie, który pozwala stać się Punktowym Milionerem.

- Regularnie organizujemy różnorodne akcje promocyjne z myślą o wszystkich grupach klientów Kaufland. Konsumenci zdecydowanie doceniają nasze działania, gdyż w oparciu o ich opinie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Blix Awards w kategorii Promocja roku 2020. Mając na uwadze fakt, że Polacy są skłonni oszczędzać, ale zarazem chcą korzystać z asortymentu wysokiej jakości, świeżości oraz w szerokim wyborze, zorganizowaliśmy kampanię „Tylko bałwan przepłaca”. Wielokanałowa komunikacja z udziałem uśmiechniętego bohatera ma na celu zaprezentowanie klientom najlepszych okazji w sklepach Kaufland – mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska.

Równolegle z kampanią na początku roku startuje również konkurs Punktowy Milioner, który został pomyślany jako specjalna promocja dla posiadaczy zarejestrowanych kart PAYBACK. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 4 miliony punktów PAYBACK o równowartości 40 tysięcy złotych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • hipersnowman 2021-01-10 18:54:14

    Biedronka pierś z kurczaka 8-9.01.2021 - 7,99/kg z kartą MB.

    Praktycznie co tydzień taka promocja.

    W Biedronce są tylko wędliny pakowane (taka koncepcja), jeżeli w supermarkecie ktoś idzie kupować sobie wędliny na wagę to nie są zakupy ale spędzanie wolnego czasu (szczególnie w czasie pandemii to bezsens).

    Wędliny na wagę to raczej w sklepie osiedlowym.

    W Polsce cenowo Biedronka może przegrać aktualnie tylko z Auchan.

  • leonek 2021-01-10 14:54:07

    @snowman chyba kpisz. Sprawdź ceny wędlin i serów w Biedronce i w Kauflandzie. Spróbuj w biedronce kupić 0,15 kg wędliny. Nie da się? Ojeju Spróbuj kupić pierś z kurczaka za 7,99 zł za kg. Żebyś sie nie zdziwił. Biedronka zrobiła się strasznie egzaltowana, zamiast być sklepem codziennym chcą być delikatesami. Nie bronię ale na codzień to ja wolę kaufland.

  • snowman 2021-01-08 21:22:11

    Wysokość cen Biedronka vs. Kaufland - i wszystko w tym temacie.

    Chyba, że Kaufland porównuje się do Żabki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6507

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.