Kaufland: Dostrzegamy rosnące zainteresowanie żywnością wegańską i wegetariańską
- Coraz więcej osób przechodzi na dietę wegetariańską czy wegańską. Część robi to z powodu swoich przekonań, niektórzy przechodzą na dietę z uwagi na stan zdrowia – alergie czy nietolerancje pokarmowe. Rosnące zainteresowanie produktami wegańskimi dostrzegamy także w sieci handlowej Kaufland - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu i szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.
- W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, dwa lata temu sieć Kaufland wprowadziła markę własną K-take it veggie. Dzięki produktom tej marki dieta wegetariańska czy wegańska może być smaczna, a przede wszystkim zróżnicowana - dodaje.
Tłumaczy, że w ramach marki K-take it veggie sieć oferuje różne produkty wegańskie: tofu (wędzone i naturalne), roślinne napoje (sojowe, ryżowe, owsiane czy migdałowe), a także pasty kanapkowe (np. pasta z ananasem i curry), pasztety i hummus. - By ułatwić znalezienie produktów wegańskich na sklepowych półkach, każdy oznaczony jest specjalnym znaczkiem. Ponadto artykuły promowane są w naszych gazetkach oraz w kanałach social media - mówi.
- Przewidujemy, że rynek produktów wegańskich nadal będzie się rozwijał, a w związku z tym planujemy dalszy rozwój naszej marki K-take it veggie, w tym także poszerzanie oferty o kolejne produkty wegańskie - podsumowuje Krzysztof Szponder.
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:05 Auchan Polska z 10 sklepami franczyzowymi, plany mówiły o 300 placówkach
- 09:59 UOKiK nakłada 450 tys. zł kary na youtubera
- 09:46 Jack Ma pokazał się publicznie po 2,5 miesiąca, akcje Alibaby w górę
- 09:36 Lockdown w Niemczech na napędza modę na ... polskie pierogi
- 09:24 Nowy koncept gastronomiczny: Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie
- 09:12 Przedstawicielka firmy Danone: Polacy stali się jeszcze bardziej wrażliwi na...
- 09:07 IKEA wspólnie z innogy będą sprzedawać instalacje fotowoltaiczne
- Wt 19:05 Gatta z ochroną przed wierzycielami
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.