Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland i Henkel zachęcają klientów do wsparcia programu dożywiania dzieci

Sieć sklepów Kaufland bierze udział w akcji dobroczynnej „Wielka siła małych gestów” na rzecz programu Pajacyk, który walczy z niedożywieniem polskich dzieci. W związku z udziałem w akcji charytatywnej dyskont namawia do zakupów w swoich sklepach.
Reklama

Od 1 września do 5 października bieżącego roku, klienci dokonujący zakupu dowolnych produktów marek: Persil, Perwoll, E, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Dato oraz K2r w sklepach Kaufland, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywiania dzieci Pajacyk.

Koncern chemiczny Henkel przekaże organizacji charytatywnej część zysku ze sprzedaży artykułów wyżej wymienionych marek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum