Kaufland i Henkel zachęcają klientów do wsparcia programu dożywiania dzieci
Sieć sklepów Kaufland bierze udział w akcji dobroczynnej „Wielka siła małych gestów” na rzecz programu Pajacyk, który walczy z niedożywieniem polskich dzieci. W związku z udziałem w akcji charytatywnej dyskont namawia do zakupów w swoich sklepach.

Kaufland i Henkel w akcji charytatywnej, fot. mat. prasowe
Reklama
Od 1 września do 5 października bieżącego roku, klienci dokonujący zakupu dowolnych produktów marek: Persil, Perwoll, E, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Dato oraz K2r w sklepach Kaufland, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywiania dzieci Pajacyk.
Koncern chemiczny Henkel przekaże organizacji charytatywnej część zysku ze sprzedaży artykułów wyżej wymienionych marek.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama