PARTNERZY PORTALU

Kaufland kroczy ku gospodarce obiegu zamkniętego

www.portalspozywczy.pl 8 czerwca 2021 18:31

Sieci handlowe mają realny wpływ na kształtowanie świadomości wśród konsumentów - mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

  • W 2019 r. Kaufland zrezygnował z jednorazowych toreb zakupowych wykonanych z plastiku, zastępując je m.in. alternatywami, które w 80 proc. zostały wyprodukowane z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.
  • Sieć regularnie przecenia produkty, których data ważności zbliża się ku końcowi, a w przypadku artykułów wrażliwych, takich jak owoce i warzywa, dostosowuje i obniża ceny produktów w zależności od pory dnia.
  • Kaufland dąży do tego, aby na początku 2022 roku wszystkie jaja świeże w sieci pochodziły z alternatywnych form chowu - innych niż chów klatkowy.

Kaufland od lat prowadzi działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, do czego zgodnie z hasłem strategii zrównoważonego rozwoju – „Zróbmy to razem” zachęca także swoich klientów. Jednym z głównych obszarów zaangażowania jest redukcja zużycia plastiku, którą sklep prowadzi na wielu płaszczyznach.  

Pełen wywiad do przeczytania na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • klient 2021-06-08 19:21:41

    Dlaczego nie ma małych toreb wielokrotnego użytku z grubszego sztywnego plastiku przy kasach?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10708
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,19

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.