PARTNER PORTALU

Kaufland ma w Polsce 9 dyskontów napojowych. Myśli o kolejnych

Autor: portalspozywczy.pl 22 listopada 2010 21:09

- Prowadzimy dokładne analizy, dotyczące tego jak polscy klienci oceniają sposób sprzedaży napojów w dyskoncie napojowym - powiedział Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy Kaufland Polska Markety.

Po zakończeniu analiz, niemiecki operator podejmie decyzje dotyczące tego, czy ten koncept sprzedaży napojów będzie dalej rozwijany.

Pierwszy dyskont napojowy został otwarty w kwietniu 2009 r. w miejscowości Brzeg. Obecnie Kaufland ma przy swoich marketach w Polsce 9 tego typu placówek.

- Koncepcja ta jest popularna w innych krajach postanowiliśmy więc przetestować ją w Polsce - wyjaśnia Jarosław Kaduczak. - Głównym założeniem jest ułatwienie zakupu napojów, które zazwyczaj podczas dużych zakupów zajmują większą część koszyka. Ponadto w wydzielonym dyskoncie możemy zaoferować szerszy asortyment, w tej chwili to ponad 800 artykułów, w tym ponad 100 różnych rodzajów wód i ponad 200 - soków i nektarów - dodaj.

Sieć Kaufland zarządza w Polsce prawie 140. hiper- i supermarketami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7200

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,99

  • Śr

    8,67

  • Min

    6,36

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.