Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland: Nasze płatności na rzecz państwa to 88 mln zł

Przychody ogółem sieci Kaufland w Polsce za rok obrotowy 2019 to 10 693 mln zł. Firma wydała na wynagrodzenia pracowników 693 mln zł a płatności na rzecz państwa to 88 mln zł.
Reklama

Jak wynika z raportu zrównoważonego rozwoju sieci Kaufland za rok obrotowy 2019, na dzień 29.02.2020 r. Kaufland w Polsce prowadził 219 marketów, trzy centra logistyczne i zatrudniał
ponad 13,5 tys. pracowników. Roczny obrót sieci w naszym kraju sięga ok. 10 mld zł.

CO WYRÓŻNIA SIEĆ SPOŚRÓD INNYCH SIECI W POLSCE?

Pod względem powierzchni sklepów, która wynosi średnio ponad 2600 m2, Kaufland można zaliczyć
do segmentu hipermarketów. Asortyment obejmuje ponad 20 000 zalistowanych artykułów – takiego wyboru nie ma w dyskontach. W ofercie sklepów Kaufland oprócz produktów znanych marek znajdują się również artykuły marek własnych, które wyróżnia korzystny stosunek jakości do ceny. Ważną część asortymentu stanowią także artykuły świeże – owoce i warzywa, sery, mięso, wędliny i ryby.
- Posiadamy unikalny model biznesowy, który łączy ze sobą zalety hipermarketu (różnorodny asortyment, koncept one-stop shop) oraz dyskontowe ceny. Naszym wyróżnikiem jest także lada obsługowa. Oprócz bogatej oferty mięsa, serów czy wędlin klienci mogą zawsze liczyć na fachową poradę naszego personelu - wymienia sieć.

ZARZĄD

Zarząd sieci Kaufland
Zarząd sieci Kaufland

- Polska jest dla sieci Kaufland jednym z najbardziej strategicznych rynków. Nieustannie się tu rozwijamy i to już od 2001 r., gdy otwarty został nasz pierwszy sklep. Polski rynek w ostatnich latach stał się wyjątkowo wymagający. W ślad za tym my również szybciej się zmieniamy jako sieć, aby w jak największym stopniu odpowiadać na bieżące potrzeby klientów oraz partnerów biznesowych. Konsekwentnie realizujemy nasz koncept sprzedażowy, który, biorąc pod uwagę osiągane od lat wyniki, świetnie się sprawdza. Rozwijając sieć, nieustannie monitorujemy rynek i poszukujemy nowych miejsc pod inwestycje, zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. W naszych sklepach stawiamy na znane i doceniane przez klientów rozwiązania, odpowiadające ich oczekiwaniom oraz aktualnym trendom - mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu sieci.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum