PARTNER PORTALU

Kaufland nie zamierza zwalniać tempa, wciąż szuka okazji do nowych otwarć

Autor: dlahandlu.pl 17 listopada 2020 13:06

Kaufland nie zamierza zwalniać tempa, wciąż szuka okazji do nowych otwarć

Od początku br. Kaufland powiększył się o 12 nowych sklepów – w tym 7 przejętych po Tesco. Sieć zapowiada, że nadal uważnie przygląda się możliwościom, jakie oferuje polski rynek.

- Silna ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii sieci Kaufland. W związku z tym nieustannie monitorujemy rynek i poszukujemy nowych miejsc pod inwestycje, zarówno w największych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Od początku br. nasza sieć powiększyła się o 12 nowych sklepów – w tym 7 przejętych po Tesco, dzięki czemu Kaufland w Polsce obejmuje dzisiaj już 225 marketów. Nadal uważnie przyglądamy się możliwościom, jakie oferuje nam polski rynek i panująca na nim aktualnie sytuacja, rozważając przy tym potencjalne lokalizacje w każdej części Polski - informuje nas biuro prasowe sieci.

Przypomnijmy, że firma czeka obecnie na zgodę UOKiKu ws. przejęcie kolejnej lokalizacji po Tesco (przejęcia części mienia spółki Pearl Jewel z Warszawy). Może to być 10. sklep, który zmieni szyld z Tesco na Kaufland.

Pod koniec sierpnia sieć opublikowała sprawozdanie finansowe za rok 2018/2019, kończący się z końcem lutego 2020. Firma odnotowała w Polsce wzrost przychodów o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, a zysk netto wyniósł 356,3 mln zł. Rok wcześniej przychody wyniosły 9,90 mld zł, a zysk netto 117,67 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9600

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.