Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland o Click & Collect: W październiku kilkakrotnie więcej zamówień niż we wrześniu

Kaufland wprowadził nowe zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Użytkownicy usługi Kufland Click & Collect mogą zamawiać produkty z terminem odbioru do trzech dni wprzód, wybierając spośród dwukrotnie większego asortymentu.
Reklama

Usługa Kaufland Click & Collect funkcjonuje w marketach sieci od maja br. Od teraz użytkownicy korzystający ze zdalnej rezerwacji produktów mogą ustalać termin ich odbioru z wybranego marketu na trzy dni do przodu, a nie jak do tej pory tylko w dniu zamówienia. Powiększył się też asortyment dostępny w ramach usługi – obecnie klienci Kaufland mogą wybierać spośród ponad 3000 produktów, w tym artykułów spożywczych, higienicznych, produktów dla dzieci czy żywności dla zwierząt.

–  Obecnie z usługi mogą korzystać klienci czternastu sklepów Kaufland w czterech miastach w Polsce. Zamówień w październiku było kilkakrotnie więcej niż jeszcze we wrześniu, co pokazuje, że usługa cieszy się coraz większą popularnością – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

By skorzystać z usługi Kaufland Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl, korzystając z adresu e-mail czy logując się przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google lub poprzez specjalną aplikację dostępną w AppStore oraz Google Play.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum