Kaufland otwiera 4 nowe sklepy. Markety będą się wyróżniać intuicyjną topografią

Już niedługo nowe sklepy Kaufland zostaną otwarte we Wrocławiu, Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach. Pierwszą oddaną do użytku inwestycją będzie ta wrocławska. Sklep będzie mieścił się na rogu ul. Długosza i Czajkowskiego, a jego powierzchnia sprzedaży wyniesie około 2,8 tys. m2.
- Posiadamy już 208 sklepów i planujemy kolejne inwestycje. Budując market w danej lokalizacji, ważne są dla nas nie tylko cele biznesowe, lecz także potrzeby lokalnej społeczności. Zależy nam na tym, aby tworzyć sklepy atrakcyjne, w których klienci zrobią zakupy na dobry tydzień – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.
We Wrocławiu oprócz budowy sklepu i parkingu Kaufland przeprowadził też modernizację przyległej ulicy Długosza. Obejmowała ona położenie nowej nawierzchni ulicy oraz częściową przebudowę infrastruktury. Powstał też nowy chodnik i rozbudowane zostały pasy zieleni.
- Nowe sklepy sieci Kaufland będą wyróżniać się szeroką i zróżnicowaną ofertą. Klienci znajdą w nich kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny. Dostępna będzie także szeroka oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, AGD, RTV - opisuje sieć.
W nowych sklepach klienci będą mogli korzystać z darmowego Wi-Fi. Do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe. Markety będą wyróżniać się intuicyjną topografią spójną z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci.