Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland otwiera 4 nowe sklepy. Markety będą się wyróżniać intuicyjną topografią

Początek 2019 roku jest kolejnym etapem rozwoju sieci w Polsce. Kaufland planuje wkrótce otworzyć cztery nowe sklepy.
Reklama

Już niedługo nowe sklepy Kaufland zostaną otwarte we Wrocławiu, Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach. Pierwszą oddaną do użytku inwestycją będzie ta wrocławska. Sklep będzie mieścił się na rogu ul. Długosza i Czajkowskiego, a jego powierzchnia sprzedaży wyniesie około 2,8 tys. m2.

- Posiadamy już 208 sklepów i planujemy kolejne inwestycje. Budując market w danej lokalizacji, ważne są dla nas nie tylko cele biznesowe, lecz także potrzeby lokalnej społeczności. Zależy nam na tym, aby tworzyć sklepy atrakcyjne, w których klienci zrobią zakupy na dobry tydzień – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

We Wrocławiu oprócz budowy sklepu i parkingu Kaufland przeprowadził też modernizację przyległej ulicy Długosza. Obejmowała ona położenie nowej nawierzchni ulicy oraz częściową przebudowę infrastruktury. Powstał też nowy chodnik i rozbudowane zostały pasy zieleni.

- Nowe sklepy sieci Kaufland będą wyróżniać się szeroką i zróżnicowaną ofertą. Klienci znajdą w nich kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny. Dostępna będzie także szeroka oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, AGD, RTV - opisuje sieć.

W nowych sklepach klienci będą mogli korzystać z darmowego Wi-Fi. Do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe. Markety będą wyróżniać się intuicyjną topografią spójną z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum