Kaufland w 2020 roku: Rozwój e-commerce, 12 nowych sklepów, benefity dla pracowników

Autor: dlahandlu.pl 21 stycznia 2021 12:33

Kaufland w 2020 roku: Rozwój e-commerce, 12 nowych sklepów, benefity dla pracowników Kaufland w minionym roku rozwijał usługi online, fot. mat. pras.

2020 rok był dla sieci Kaufland czasem dynamicznych zmian. Pomimo wymagających okoliczności detalista otworzył 12 sklepów, zmodernizował wiele marketów oraz wprowadził szereg usług m.in. z obszaru e-commerce.

Nadrzędną kwestią dla sieci Kaufland w mijającym roku było zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom. Sieć doceniła także zaangażowanie pracowników, którzy od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Oprócz corocznych podwyżek pensji od 1 marca 2020 r., na które Kaufland przeznaczył niemal 50 mln zł, pracownicy na przełomie marca i kwietnia otrzymali również dodatek motywacyjny zwiększony o 500 zł. Jako podziękowanie za wytężoną pracę przed Wielkanocą oraz Bożym Narodzeniem, w ręce pracowników trafiły także bony towarowe zasilone dodatkową kwotą. Pod koniec 2020 r. firma udostępniła swoim pracownikom system kafeteryjny MyBenefit.

W minionym roku zaszły istotne zmiany nawyków konsumenckich. Klienci robili zakupy rzadziej, jednak były one większe. Na znaczeniu wyraźnie przybrały cyfrowe kanały sprzedaży. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, w maju 2020 r. sieć Kaufland uruchomiła usługę click & collect. Do dyspozycji klientów została oddana specjalna aplikacja, a także strona internetowa, umożliwiające złożenie rezerwacji i odebranie zakupów w marketach Kaufland. Usługa ta, dostępna obecnie w 70 sklepach, będzie systematycznie rozszerzana na kolejne lokalizacje. We wrześniu Kaufland nawiązał współpracę z firmą Everli.

- Umożliwienie naszym klientom robienia zakupów online było dla nas jedną ze strategicznych kwestii w 2020 roku. Uruchomione przez nas usługi cieszą się ogromną popularnością, co utwierdza nas w przekonaniu o dobrze obranym kierunku rozwoju. W nowym roku będziemy nadal poszukiwać dalszych możliwości w tym zakresie – dodaje Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Dla klientów na znaczeniu zyskała także możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu. Dlatego firma zdecydowała się na rozszerzenie usługi DHL Parcel, dzięki czemu klienci sieci mogą dziś nadawać i odbierać przesyłki kurierskie w ponad 130 marketach Kaufland.
Kolejną nowością wprowadzoną przez Kaufland w minionym roku jest usługa PAYBACK GO, dostępna w aplikacji mobilnej PAYBACK.

W 2020 roku, aby ułatwić regionalnym dostawcom podjęcie współpracy, została uruchomiona specjalna internetowa platforma „Regionalny Kaufland”. Ponadto sieć intensywnie pracowała nad asortymentem regionalnym i przeprowadziła również kampanię internetową na temat lokalności. Znacząco rozbudowana została również marka Kaufland K-Stąd takie dobre!







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8281

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,16

  • Śr

    17,50

  • Min

    13,56

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.