Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland przekonuje, że jest atrakcyjnym pracodawcą

Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Sieć chce wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu.
Reklama

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii.

– W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego Kaufland.

Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories. Zaplanowane posty pozwolą pogłębić wiedzę na temat pracy w sieci oraz poznać opinie i realne doświadczenia pracowników.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum