Kaufland przekonuje, że jest atrakcyjnym pracodawcą

Autor: dlahandlu.pl 16 lipca 2020 11:00

Kaufland przekonuje, że jest atrakcyjnym pracodawcą Kaufland chce być przyjaznym miejscem pracy, fot. mat. pras.

Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Sieć chce wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu.

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii.

– W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego Kaufland.

Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories. Zaplanowane posty pozwolą pogłębić wiedzę na temat pracy w sieci oraz poznać opinie i realne doświadczenia pracowników.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Były pracownik 2020-07-16 19:41:58

    Praca w centrali - porażka.

    Typowa korporacja w której nie liczy się człowiek.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6798
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.