Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland rezygnuje z produktów Bio Planet, będzie rozwijać marki własne

Bio Planet S.A. zaprzestała dostaw do sieci Kaufland, która w 2017 r. odpowiadała za ok. 1 proc. przychodów spółki. Kaufland zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty bio produkty pod markami własnymi, które zastąpiły produkty dostarczane wcześniej przez Bio Planet.

Reklama

Sprzedaż Bio Planet S.A. za styczeń 2018 r. osiągnęła 11,7 mln złotych, co stanowi 8 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w styczniu 2017 r., która wyniosła 10,9 mln zł.

W styczniu spółka kupiła działkę przemysłową przylegającą do centrum logistyczno-magazynowego. Celem inwestycji jest powiększenie magazynu oraz budowa zakładu konfekcjonowania.

W minionym miesiącu spółka wprowadziła około 80 nowych produktów do oferty, m.in. ekologiczne przekąski pod polską marką OHO Bambucz.

Bio Planet S.A. od 11 lat prowadzi sprzedaż żywności ekologicznej, którą konfekcjonuje pod markami własnymi firmy takimi jak: Bio Planet, Biominki, Bio Europa, Crystalline Planet oraz Bio Raj.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum