Kaufland: Usługa click&collect dostępna w 70 marketach

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2020 14:37

– Sukcesywnie rozwijamy usługę click & collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie odbiór skompletowanego zamówienia w wybranym sklepie. Rozwiązanie dostępne jest już w 70 marketach Kaufland zlokalizowanych w 60 miastach – komentuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Kaufland umożliwia swoim klientom również zakupy online z dostawą do domu. Dzięki współpracy z firmą Everli mieszkańcy 18 miejscowości mogą zaopatrzyć się w niezbędne produkty.

Kaufland wraz z firmą Pointpack.pl umożliwia też swoim klientom odbiór i nadawanie paczek DHL Parcel. Usługa została wprowadzona w kwietniu 2019 roku i obecnie dostępna jest w 139 sklepach w całej Polsce. – Do tej pory obsłużyliśmy blisko 78 tys. przesyłek – komentuje Maja Szewczyk.

Od niedawna na parkingach wybranych sklepów Kaufland można znaleźć także Mobilne Punkty Odbioru Zamówień sklepu IKEA.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6116
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    6,18

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.