Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland w Polsce z 286,2 mln zł zysku

Kaufland w roku finansowym zakończonym 28 lutego br. zanotował przychody w wysokości 11 mld zł i zysk na poziomie 286,2 mln zł.
Reklama

Sprzedaż i zatrudnienie

Podstawową dziedziną działalności spółki w roku obrotowym zakończonym 28 lutego 2021 roku była działalność z zakresu sprzedaży towarów i materiałów, usług najmu, usług reklamowych i innych.
Spółka osiągnęła przychody w wysokości 11 004 435 tysięcy złotych a wynik finansowy netto to zysk w wysokości 286 280 tysięcy złotych.

Wspólnicy firmy 4 września 2020 roku zadecydowali, iż osiągnięty przez zysk za rok poprzedni w wysokości 356 327 tysięcy złotych przeznaczony zostanie na pokrycie strat z lat poprzednich w kwocie 60 357 tysięcy złotych, wypłatę udziału w zysku w kwocie 283 500 tysięcy złotych oraz na kapitał zapasowy
w kwocie 12 470 tysięcy złotych.

Firma zatrudniała w 2020 r. przeciętnie dwanaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt osób.

Nowa spółka

12 stycznia 2021 roku wspólnicy firmy dokonali przekształcenia spółki
komandytowej pod firmą: Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. w spółkę jawną. 
Na dzień 28 lutego 2021 roku wspólnikami firmy byli:
• spółka Kaufland Ost-Europa Beteiligungs-GmbH, która posiada 95,184606% udziału w kapitale podstawowym,
• spółka Kaufland Polska Markety Sp. z o.o., która posiada 0,000032% udziału w kapitale podstawowym,
• spółka RAMSA Beteiligungs GmbH, która posiada 4,815362% udziału w kapitale podstawowym.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 230 marketów.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.