Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland wprowadza markę premium

Sieć Kaufland rozpoczęła w mediach promocję marki własnej Exquisit. W ofercie znalazł się m.in. pasztet z wątróbek, sery dojrzewające, schab jagnięcy, risotto z borowikami i truflami, krewetki, czekolady do picia oraz zastawa stołowa. Oferta jest ważna do 5 do 18 listopada.
Reklama

Przypomnijmy, markę premium mają również pozostałe sieci dyskontowe jak Lidl (Deluxe) czy Netto (Premieur).
Zdaniem Doroty Kałowskiej, ekspertki PIH, kupcy oraz osoby zarządzające markami własnymi w sieciach handlowych poszukują pomysłów na innowacje, zarówno na poziomie samych produktów jak i opakowań, ekspozycji a także komunikacji. Powodów tak dużego zainteresowania innowacjami w makach własnych jest kilka, a główny to dojrzewanie segmentu private labels oraz wchodzenie w kolejne cykle jego rozwoju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum