Kaufland wprowadza markę własną ubranek dziecięcych Kuniboo

Od kilku lat segment private label w Polsce dynamicznie się rozwija. Jest to bezpośrednio związane z procesem rozbudowywania sieci placówek handlowych i dyskontów. Kaufland z myślą o najmłodszych wprowadza nową markę tekstylną - Kuniboo. Kryją się pod nią ubranka dla niemowląt i dzieci w korzystnej cenie.
Bezpieczeństwo i jakość to kwestie kluczowe w przypadku takich produktów jak tekstylia dla niemowląt, dlatego wszystkie produkty marki Kuniboo posiadają certyfikat Ökotex 100, a większość z nich jest jednocześnie wykonana z naturalnych włókien posiadających atest GOTS. Oznacza to, że są to tekstylia wolne od szkodliwych substancji i wykonane z bawełny organicznej. Przy produkcji uwzględniono ochronę surowców naturalnych, a produkty zostały przebadane przez niezależne instytuty i laboratoria. Dokładnej weryfikacji poddano także materiały i dostawców, który musieli spełnić ściśle określone kryteria.
W asortymencie marki klienci znajdą ubranka na co dzień, m.in. koszulki, spodenki, legginsy, czapki, śliniaki, bieliznę, śpioszki, rajstopy i skarpetki. Artykuły marki Kuniboo przeznaczone są dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia.
Przeczytaj także:
Zgodnie z nową polityką dotyczącą ograniczenia zużycia plastiku sieć Kaufland rezygnuje z tworzyw sztucznych w opakowywaniu swoich produktów. Zastosowane opakowania w produktach Kuniboo są wybrane świadomie, w trosce o środowisko. Tym samym użyto prostych papierowych banderoli i kartoników. Wszystkie posiadają służący ochronie lasów certyfikat FSC.
Niedawno firma wprowadziła nową markę kosmetyczną Bevola.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:37 Restauratorzy są uporczywie nękani? Tak uważa Konfederacja
- 15:31 Facebook będzie płacił za treści dziennikarskie
- 15:03 Marka Cheetos z nową kampanią
- 14:44 Picodi.com pozyskał brazylijskiego inwestora. Wartość transakcji to 80 mln zł
- 14:41 Analiza: Amazon nie oferuje lepszych cen niż Allegro
- 14:35 Przedsiębiorcy sami wprowadzą system kaucyjnego na butelki z tworzywa...
- 14:32 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- 14:29 Intermarche zamiast Tesco w Poznaniu
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.