PARTNER PORTALU

Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy, to odpowiedź na roślinne trendy

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2021 13:42

Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy, to odpowiedź na roślinne trendy Kaufland odpowiada na potrzeby konsumentów, fot. mat. pras.

Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania. Obejmują one produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu, a w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej także superżywność oraz produkty dla aktywnych.

Jedną z trzech najważniejszych motywacji zakupowych Polaków jest możliwość znalezienia potrzebnych artykułów szybko i łatwo. Dlatego w naszych sklepach stworzyliśmy specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, gdzie w jednym miejscu znajdują się produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dzięki dobrze widocznym oznaczeniom oraz przemyślanemu rozmieszczeniu towarów klienci nie muszą spędzać wiele czasu, aby odnaleźć artykuły, które ich interesują – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Roślinne odpowiedniki mięsa kupuje już aż 34,4% Polaków. Zapotrzebowanie na produkty wegańskie i wegetariańskie rośnie w związku z tym każdego dnia, dlatego Strefy Świadomego Odżywiania to nie jedyne propozycja sieci Kaufland. W ponad 160 sklepach w strefie artykułów chłodzonych klienci mogą znaleźć w jednym miejscu wegańskie i wegetariańskie artykuły garmażeryjne, a w ponad 70 sklepach sieci regały z wegańską alternatywą dla klasycznego nabiału. Strefy te Kaufland wprowadza stopniowo w kolejnych marketach.  

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8424

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.