Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy, to odpowiedź na roślinne trendy

Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania. Obejmują one produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu, a w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej także superżywność oraz produkty dla aktywnych.
Jedną z trzech najważniejszych motywacji zakupowych Polaków jest możliwość znalezienia potrzebnych artykułów szybko i łatwo. Dlatego w naszych sklepach stworzyliśmy specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, gdzie w jednym miejscu znajdują się produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dzięki dobrze widocznym oznaczeniom oraz przemyślanemu rozmieszczeniu towarów klienci nie muszą spędzać wiele czasu, aby odnaleźć artykuły, które ich interesują – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Roślinne odpowiedniki mięsa kupuje już aż 34,4% Polaków. Zapotrzebowanie na produkty wegańskie i wegetariańskie rośnie w związku z tym każdego dnia, dlatego Strefy Świadomego Odżywiania to nie jedyne propozycja sieci Kaufland. W ponad 160 sklepach w strefie artykułów chłodzonych klienci mogą znaleźć w jednym miejscu wegańskie i wegetariańskie artykuły garmażeryjne, a w ponad 70 sklepach sieci regały z wegańską alternatywą dla klasycznego nabiału. Strefy te Kaufland wprowadza stopniowo w kolejnych marketach.
Przeczytaj także:
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

- Pn 21:44 NBP: będziemy wspierać Polaków, by mieli nieutrudniony dostęp do gotówki
- Pn 19:46 Karol Strasburger pyta "co z tym ketchupem" w reklamie Kotlina
- Pn 16:44 Wspólna kolekcja Biedronki i Animal Planet wchodzi do sklepów
- Pn 15:05 JOKR chce dostarczyć zakupy w 15 minut. Tworzy darkstores
- Pn 15:02 Kaufland: weryfikujemy czy pracownicy prawidłowo zareagowali na agresora bez...
- Pn 14:51 RTV Euro AGD z nową aplikacja obsługująca dostawy do klientów
- Pn 14:49 Super-Pharm będzie korzystać Paczkomatów InPost
- Pn 14:42 Eobuwie.pl otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bukareszcie
-
Tesco znów zwalnia
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
Ekspert: Jak zoptymalizować e-sklep pod nowe algorytmy Google?
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Kraków Swoszowice (Opatkowice), Macieja Dębskiego, Dębskiego Park, B4-1
- Mieszkanie, Kraków Bieżanów-Prokocim, Telimeny, Osiedle Telimeny - Etap II, 2A.26
- Mieszkanie, Kraków Bieżanów-Prokocim, Telimeny, Osiedle Telimeny - Etap II, 2A.24
- Mieszkanie, Kraków Bieżanów-Prokocim, Telimeny, Osiedle Telimeny - Etap II, 2A.22
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.