Kaufland wprowadza w swoich sklepach „Aleje zdrowia”

Zachęcając klientów do zdrowego odżywiania Kaufland zaprojektował w swoich sklepach „Aleje Zdrowia”, dzięki którym klienci łatwo odnajdą produkty niezbędne do prowadzenia zdrowej kuchni. Koncept funkcjonuje już w ponad 30 marketach sieci.
- Polacy prowadzą coraz zdrowszy tryb życia, co ma swoje odzwierciedlenie w zmianie nawyków żywieniowych. Nadal jesteśmy przywiązani do kuchni tradycyjnej, jednak coraz częściej chcemy przy tym jeść zdrowo i naturalnie, ograniczać niezdrowe tłuszcze, cukier czy eliminować fast foody. Jednocześnie cenimy sobie łatwy dostęp do produktów oraz wygodę zakupów. W odpowiedzi na te potrzeby, w sklepach Kaufland powstają aleje ze zdrową żywnością – informuje firma.
W „Alei Zdrowia” klienci znajdą m.in. artykuły marki K-Bio spełniające normy rolnictwa ekologicznego, bez sztucznych wzmacniaczy smaku, artykuły K-take it veggie (wegetariańskie i wegańskie), produkty bez laktozy i bezglutenowe.
Pierwsza „Aleja Zdrowia” powstała w markecie we Włocławku i została oznaczona tak, by klienci z łatwością ją znaleźli. Kaufland przygotował również ulotki z kulinarnymi przepisami zdrowej kuchni. W ofercie „Alei Zdrowia” jest już ponad 200 artykułów, a asortyment będzie stale rozszerzany. Umieszczenie w jednym miejscu i wyraźne oznaczenie tej kategorii produktów spotkało się z dobrym przyjęciem i dużym zainteresowaniem klientów. Koncept „Alei Zdrowia” funkcjonuje już w ponad 30 marketach sieci. Kaufland planuje go rozszerzyć na kolejne obiekty.
W Polsce Kaufland ma ponad 200 sklepów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:41 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.