Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland: Wygrywać będą te sieci, które zaproponują klientom miks kilku czynników

Sieć Kaufland przewiduje, że nadchodzący rok będzie kolejnym etapem zacierania się granic pomiędzy różnymi formatami sklepów. Proces ten trwa już na polskim rynku od kilku lat. Kategoryzowanie poszczególnych sieci przestaje mieć znaczenie, szczególnie dla klientów.
Reklama

- Konsument podejmując decyzję o tym, gdzie zrobi zakupy, kieruje się w dużym stopniu zależnością między czasem, który przeznaczy na zakupy a wielkością asortymentu, wśród którego będzie mógł wybierać. Coraz lepsza sytuacja materialna i rosnąca świadomość konsumencka Polaków mogą sprawić, że klienci będą oczekiwać od sieci handlowych zarówno szerokiej oferty, jak i możliwości dokonywania zakupów szybko i wygodnie. Dlatego wygrywać na rynku będą te sieci, które są w stanie zaproponować klientom miks kilku czynników: szerokiej oferty, szybkich zakupów oraz pozytywnych doświadczeń - podało biuro prasowe Kauflandu.

Czytaj także: Kaufland: W tym roku zarobki 95 proc. pracowników wzrosły średnio o 11 proc.

- W przyszłym roku będziemy, podobnie jak i cały rynek, dostosowywali naszą działalność do finalizowanych zmian prawnych dotyczących ograniczenia handlu w niedziele. Będziemy także kontynuowali wdrażanie zmian, które mają na celu poprawę wygody i komfortu zakupów naszych klientów. Mamy nadzieję, że kolejne działania pozwolą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów na coraz bardziej konkurencyjnym i wymagającym polskim rynku - informuje biuro prasowe sieci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum