Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland z jubileuszową kampanią

Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Z tej okazji sieć przygotowała urodzinowe niespodzianki, konkursy i promocje. Obchody jubileuszu otwiera kampania „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
Reklama

W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia młodej kobiety i kluczowe decyzje, jakie podjęła w ciągu ostatnich 20 lat. Życie bohaterki jest pełne wyborów, ale na każdym kroku towarzyszy jej Kaufland. Nostalgiczny charakter reklamy podkreśla utwór Roya Orbisona pt. „You Got It” w nowej aranżacji zrealizowanej specjalnie na zlecenie sieci.

Na dalszych etapach kampanii zadebiutują kreacje video dotyczące pracowników oraz partnerów biznesowych. Emisja spotów w telewizji, muzycznych i filmowych serwisach streamingowych, radiu oraz w kinach potrwa do końca października. Kampania będzie widoczna również w outdoorze, tj. na billboardach w największych polskich miastach oraz na przestrzeni reklamowej autobusów miejskich. Warto również śledzić profil sieci w social mediach, gdzie będzie można znaleźć wiele angażujących treści i wziąć udział w atrakcyjnych konkursach.

Koncepcję kampanii opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję spotów odpowiada firma FEELMOVIE. Dom mediowy The Media Insight uczestniczył w projekcie na etapie zakupu mediów.

 „Złoty Balon” i 20 000 punktów PAYBACK

W ramach jubileuszu sieci Kaufland w Polsce wystartował konkurs dla uczestników Programu PAYBACK. W konkursie „Złoty Balon” konta aż 1 000 zwycięzców zasili dodatkowe 20 000 punktów. Wygrają osoby, które w dniach od 9 września do 3 listopada zgromadzą najwięcej punktów za zakupy w sklepach Kaufland. Szczegóły akcji opisano na stronie: www.kaufland.pl/ZLOTYBALON.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.