Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland z kampanią w kurortach turystycznych w Polsce

Sieć Kaufland wystartowała z wakacyjną kampanią pod hasłem: "Gdzie tanie lato na bogato mam?". Stacjonarne działania promocyjne obejmują między innymi wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz PromoTeamy. Dodatkowo kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w telewizji, radiu oraz profilach sieci w mediach społecznościowych.
Reklama

Działania promocyjne toczą się w miejscowościach wypoczynkowych i turystycznych, m.in. w Szczecinie, Świnoujściu, Łebie, Władysławowie, Krakowie czy Żywcu. Podczas letnich miesięcy wakacyjne kurorty odwiedzają specjalnie przygotowane PromoTeamy – grupy promocyjne wyróżniające się odzieżą  zaprojektowaną zgodnie z konceptem wizualnym kampanii oraz wyposażone w wózki z flagami. Przedstawiciele promocyjnych teamów w najbardziej ruchliwych lokalizacjach na deptakach rozdają ulotki Kaufland ze specjalnie wybranymi ofertami.

Kampania „Gdzie tanie lato na bogato mam?” będzie widoczna również podczas seansów „Kina na leżakach”, największego w Polsce wakacyjnego kina plenerowego, którego Kaufland jest sponsorem. Dodatkowo dla miłośników filmowych wrażeń Kaufland przygotował konkursy z nagrodami i upominkami, a także możliwość zrobienia sobie zdjęcia na specjalnej fotościance zaprojektowanej w letnim stylu.

Działania stacjonarne w miejscowościach turystycznych oraz podczas kilkudziesięciu seansów „Kina na leżakach” wspierana jest reklamą w telewizji, radiu, profilach sieci w mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych Kauflandu. Kampania „Gdzie tanie lato na bogato mam?” potrwa do końca sezonu urlopowego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum