Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland z kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”. Do wygrania bony na zakupy

Kampania pod hasłem: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” wystartowała na początku grudnia. Kaufland zachęca w niej do przedświątecznych przygotowań w rytm światowego hitu.
Reklama

W spocie w ciepły, nastrojowy i humorystyczny sposób przedstawiono przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Uchwycono również serdeczną atmosferę, która towarzyszy nam w tym czasie. 

W świątecznej kampanii Kaufland podkreśla swój szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych czy mniej konwencjonalnych potraw, ale także wybór inspiracji prezentowych dla całej rodziny. 

– Światowy przebój „Sweet dreams” w nowej aranżacji przenosi nas w świat marzeń o świętach Bożego Narodzenia. Aromatyczne potrawy, prezenty wywołujące uśmiech na twarzy najbliższych, dekoracje, które pozwalają stworzyć niezapomniany klimat, a przede wszystkim spotkania w gronie najbliższych czynią grudzień wyjątkowym. W tym szczególnym okresie niezmiennie zadbaliśmy o to, aby w sklepach Kaufland klienci mogli poczuć świąteczną magię i zaopatrzyć się we wszystkie produkty potrzebne do przygotowania niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, zyskując tym samym więcej czasu na to, co najważniejsze – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Jason Smith. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Ancymony. Kampania jest promowana w telewizji, kinach, w Internecie, sklepach Kaufland, mediach społecznościowych – m.in. na kanale YouTube, a także na ekranach paczkomatów. Jej elementem jest także trwająca do 24.12 świąteczna loteria Payback, w której do wygrania są m.in. samochody i bony na zakupy w sklepach sieci. 

Kamikaze przygotowało z kolei adaptację świątecznego konceptu 3600 „Gdzie wielki wybór na święta mam?” i realizuje ją na polskim rynku w social mediach. Kampania obejmuje profile Kauflandu na: Facebooku, Instagramie, TikTok i YouTube.
Agencja przygotowała 24 Instagram Stories na każdy dzień grudnia do Wigilii z odliczaniem do Świąt, zabawami, ciekawostkami, quizami oraz grami na bazie materiałów globalnych. Planowane są także życzenia od Kauflandu dla jego fanów i klientów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.