Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland: Zakładamy rozszerzenie usługi click & collect oraz współpracy z Everli

W drugiej połowie roku zamierzamy kontynuować strategię rozwoju naszej sieci w Polsce. W planach są otwarcia i modernizacje kolejnych marketów. Jeżeli zainteresowanie rozwiązaniami e-commerce nadal będzie rosnąć, zakładamy także rozszerzenie usługi click & collect oraz współpracy z Everli - zapowiada Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.
Reklama

- Polacy są coraz bardziej otwarci na korzystanie z różnych kanałów sprzedaży, dlatego nadal udoskonalamy rozwiązania e-commerce, które wprowadziliśmy w 2020 roku. Obecnie już w 69 sklepach Kaufland można korzystać z usługi click & collect umożliwiającej zdalną rezerwację ponad 4000 produktów. Rozszerzyliśmy także współpracę z firmą Everli, za pośrednictwem której w 34 miastach dostarczamy zakupy online bezpośrednio do domu. Cyfrowe rozwiązania są również coraz bardziej pożądane przez klientów sklepów stacjonarnych, czego przykładem jest chociażby rosnąca popularność kas samoobsługowych, które sukcesywnie instalujemy w kolejnych sklepach. Z alternatywy dla kas trakcyjnych już dziś mogą cieszyć się klienci ponad 120 placówek naszej sieci mówi Maja Szewczyk.

- Na znaczeniu zyskują także nowoczesne kanały komunikacji, w tym m.in. aplikacje mobilne. Z tego względu zachęcamy naszych klientów do korzystania z aplikacji programu lojalnościowego Payback, który honorujemy w naszej sieci. Jej użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowych korzyści czy funkcji geolokalizacji, która informuje klientów o aktualnych promocjach bezpośrednio w sklepie - dodaje.

Całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.