PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kaufland zapewnia pracownikom wsparcie psychologiczne

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2020 09:24

Kaufland uruchomił specjalną infolinię dla pracowników, pod którą uzyskają wsparcie psychologa. To jedno z kolejnych rozwiązań wprowadzonych przez sieć w związku z epidemią koronawirusa.

Dzwoniąc pod wyznaczony numer, pracownicy Kaufland uzyskają wsparcie specjalisty – bezpłatną pomoc psychologiczną.

– Mamy świadomość, że obecna sytuacja dla wielu naszych pracowników jest wielkim i pełnym stresu wyzwaniem. Jesteśmy im niezwykle wdzięczni za to, że pomimo trudnych okoliczności z pełnym zaangażowaniem wypełniają swoje obowiązki. Telefoniczna pomoc psychologa ma zapewnić im dodatkowe wsparcie – mówi Małgorzata Ławnik z Pionu Personalnego sieci Kaufland.

Sieć obejmująca blisko 220 marketów w całej Polsce zdecydowała się wprowadzić szereg rozwiązań mających na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów.

Pracownicy  sklepów zostali poinformowani, jak powinni postępować na wypadek wystąpienia różnych scenariuszy oraz na bieżąco otrzymują informacje o aktualnej sytuacji. W związku z zamknięciem szkół i przedszkoli dostosowano także grafiki pracy do aktualnych potrzeb zatrudnionych. Ponadto zadbano o dodatkowe środki ochrony indywidualnej – zamówione zostały osłony ochronne twarzy dla pracowników lady oraz szyby pleksi dla pracowników kas. Zabezpieczenia te w niedługim czasie pojawią się w sklepach Kaufland.

Sieć zintensyfikowała regularne działania dotyczące czystości i dezynfekcji. Przy stanowiskach kasowych dla pracowników pojawiły się dozowniki ze środkiem do dezynfekcji. Klienci mogą natomiast skorzystać ze stacji do odkażania z płynem dezynfekującym i chusteczkami nawilżającymi – co pozwala oczyścić nie tylko dłonie, ale także uchwyt sklepowego wózka czy koszyka.

Kaufland przypomina o konieczności zachowania bezpiecznej odległości między osobami oczekującymi w kolejce poprzez plakaty oraz komunikaty wygłaszane przez sklepowe radio. Za pomocą kolorowych taśm wyznaczono także strefy w rejonie kas oraz lady obsługowej, które pozwalają zachować bezpieczeństwo i odpowiedni odstęp między klientami. Z kolei personel Kaufland obsługujący ladę z produktami świeżymi zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wyłącznie w rękawiczkach oraz korzystać z jednorazowych fartuchów.

Jednocześnie sieć tymczasowo zawiesiła możliwość sprzedaży produktów garmażeryjnych do pojemników własnych klientów oraz wstrzymała wszelkie degustacje promocyjne, a samych klientów zachęca do płatności zbliżeniowych. Ponadto Kaufland rozpoczął sprzedaż pieczywa – pakowanych pojedynczo chlebów i pakowanych po 3 lub 5 sztuk bułek –  w szczelnie zamkniętych i zaklejonych etykietą cenową papierowych torbach. Zdecydowano się także zawiesić sprzedaż ciastek, bakalii, makaronów oraz orzechów sprzedawanych luzem. Ciastka, które znajdują się jeszcze w sprzedaży, do wyczerpania zapasów będą oferowane jedynie w szczelnych opakowaniach. Sieć zwiększyła równocześnie kontrolę dostępności jednorazowych rękawic, przypominając przy tym klientom o konieczności zakładania ich przy kontakcie z pieczywem, owocami, warzywami i artykułami na wagę.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6526
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    8,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.