Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland zmienia strategię reklamową

„Dla mnie w sam raz" - tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej, którą firma Kaufland rozpoczęła 1 lutego 2012 r. Dotychczas Kaufland reklamował się poprzez swoją gazetę dla klientów, billboardy, a także prasę ogólnopolską. Zmiana strategii wynika z analiz zmian zachodzących na polskim rynku.
Reklama

Nowa strategia reklamowa skoncentrowana będzie na mediach elektronicznych, jednak  z intensywnym wykorzystaniem dotychczasowych kanałów (gazety dla klientów, billboardów, komunikacji na terenie sklepów). Spoty reklamowe można będzie obejrzeć w głównych ogólnopolskich programach telewizyjnych. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za wybór mediów odpowiada grupa Maxus.

- Mimo że pierwszy sklep Kaufland został otwarty w 2001 r., nie wszyscy Polacy go znają. Widzimy jednak, że ci, co robią pierwsze zakupy, są pozytywnie zaskoczeni, że mają wszystkie produkty w jednym miejscu, w dobrej jakości i atrakcyjnej cenie, a zakupy można zrobić bardzo szybko - mówi rzecznik prasowy firmy Kaufland Jarosław Kaduczak:

Sieć Kaufland obecna jest na polskim rynku od ponad 10 lat. W tym czasie powstało ponad 150 sklepów, w których zatrudnienie znalazło ponad 12 000 pracowników.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.