Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kawałki warzyw w kształcie choinki i bałwana – Tesco wprowadziło linię dla dzieci

Tuż przed świętami Tesco w Wielkiej Brytanii wprowadziło do sprzedaży linię produktów dedykowanych dzieciom – kawałki pieczonych warzyw w kształtach choinki, bałwana i gwiazdy. Detalista chce w ten sposób zachęcać młode pokolenie do zdrowego odżywiania.
Reklama

- Nowość wprowadzona przez Tesco ma pomóc rodzicom zachęcać ich dzieci do zdrowego odżywiania się i jedzenia warzyw od najmłodszych lat – informuje sieć.

W ubiegłym roku Tesco, jako pierwszy detalista, wprowadziło linię warzyw w kształcie gwiazdy, przeznaczonych dla dzieci.

Ruch Tesco w celu stworzenia przyjaznych dziecku kształtów warzyw zdobył poparcie Krajowego Związku Rolników (NFU), który od dawna prowadzi kampanię dla producentów żywności, aby stworzyć przyjazne dzieciom kształty żywności, które mogłyby pomóc w odwróceniu obecnego kryzysu związanego z otyłością.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum