Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kawiarnie House of Donuts wchodzą we franczyzę

Nowa sieć kawiarni House of Donuts zamierza uruchomić program franczyzowy. – Chcemy zdobyć polski rynek polski, a w szczególności miasta taki jak Wrocław, Poznań, Warszawa czyli powyżej 100 tys. mieszkańców – mówi Julia Krzanowska współwłaścicielka firmy.
Reklama

- Naszym celem jest stworzenie sieci ogólnopolskiej a w późniejszym etapie – europejskiej, ponieważ już teraz odnotowujemy duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym w Kolonii w Niemczech oraz w Hadze w Holandii. Mamy nadzieję, że targi pomogą rozwinąć nam skrzydła – mówi.

House of Donuts to nowa marka na polskim rynku, stworzona przez studentów - Julię Krzanowską i Damiana Czopka z Krakowa, którzy zainspirowani Ameryką oraz zdrowym stylem życia postanowili otworzyć kawiarnie, łączące amerykańskie i polskie tradycje. W ich lokalach można wypić kawę, zjeść donuta, własnoręcznie wypiekane, bezglutnowe i wegańskie ciasta oraz śniadania.

W przeciągu roku prowadzenia działalności udało im się otworzyć dwa punkty w Krakowie i opracować model franczyzowy marki House of Donuts.

portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum