Kawy Jacobs z silnym wsparciem sprzedaży
„Stworzone z bliskości" - pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki.
Ceramiczne puszki zostały zaprojektowane dla Jacobs przez znane duety artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera.
Promocja otrzyma silne wsparcie w postaci kampani telewizyjnej, internetowej i outdoorowej, a także aktywności w prasie oraz zintegrowanych działań w punktach sprzedaży. Do końca kwietnia w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych będzie można obejrzeć trzy spoty z udziałem gwiazd współpracujących przy projekcie. Przez pierwsze cztery miesiące akcji będą także prowadzone działania w internecie - zarówno w postaci dedykowanych banerów, jak i szeroko zakrojonej kampanii w największych wyszukiwarkach. Dodatkowo, w maju planowana jest odsłona billboardowa.
Przeczytaj także:
Na potrzeby kampanii powstały również innowacyjne materiały POSm przedstawiające ceramiczne puszki, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję zobaczyć, jak w rzeczywistości wygląda prezent. Informacje o promocji zostały również umieszczone na 10 najpopularniejszych wśród konsumentów produktach Jacobs.
W tym roku promocją zostały objęte wszystkie produkty marki - w sumie 54 różne artykuły. Aby zdobyć puszkę z limitowanej serii wystarczy kupić produkty Jacobs i zachować nakrętki lub opakowania, aby zebrać 20 punktów. Następnie należy je wymienić na wybraną puszkę w salonach Inmedio lub Relay na terenie całej Polski. Informacja o adresach punktów odbioru nagród jest dostępna, między innymi na dedykowanej stronie kampanii: www.jacobsart.pl. Promocja trwa od 1 lutego do 31 lipca lub do wyczerpania zapasów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 20:16 Spar rusza z własną marką ekonomiczną No.1
- 18:18 Dzięki postępowaniom polubownym 1,7 tys. klientów zawarło porozumienia
- 16:18 Sieć drogerii dm tworzy oddział we Wrocławiu i rekrutuje specjalistów
- 14:18 Komisarz UE: Jest pełne poparcie Komisji na odchodzenie od chowu klatkowego
- 12:46 MRPiT: wnioski o pomoc z nowej Tarczy można składać od 26 kwietnia
- 12:19 Prezes VRG: Oczekujemy powrotu do normalnej działalności w drugiej połowie...
- 11:59 14 tys. punktów odbioru Poczty Polskiej. Nowe w sklepach Eurocashu
- 11:51 W Poznaniu ruszyła kampania „Sprzedajemy Odpowiedzialnie”
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Kraków, Pawia, 32.68 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kraków Grzegórzki, Nullo, Francesco, 73.70 m², wynajmę mieszkanie
- Lokal użytkowy, Kraków Podgórze, Dąbrowskiego, Gen. Jana Henryka, 138.15 m², sprzedam lokal użytkowy
- Mieszkanie, Kraków Krowodrza, Władysława Łokietka, 47.00 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.