Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kevin Marchewka sam w domu. Reklama Aldi podbija internet

Reklama dźwignią handlu. Nie dziwi więc fakt, że firmy szukają kolejnych form dotarcia do konsumentów. Aldi postanowiło w tegorocznej reklamie świątecznej, zainspirować się filmem Kevin sam w domu, który dla wielu rodzin jest już świąteczną tradycją. Reklama "Marchewka sama w domu" podbija teraz sieć, zachwycając konsumentów pomysłowością.
Reklama

Po spóźnieniu się na lot do Paryża, Kevin wraca sam do domu i ogląda wielki mecz w telewizji, ale jest rozproszony, gdy słyszy ciężkie kroki nieznanego intruza na dachu.

Kevin jest zmuszony obmyślić plan odstraszenia nieproszonego gościa i rozpoczyna serię pełnych incydentów wymian między nim a nieoczekiwanym „intruzem”, których kulminacją jest finał, w którym wszystko wychodzi na jaw. Intruzem okazuje się Święty Mikołaj. 

- Boże Narodzenie to radość z przebywania z bliskimi, w tym roku bardziej niż kiedykolwiek wszyscy potrzebujemy odrobiny lekkiej rozrywki, gdy dotyka nas tak mocno kryzys gospodarczy, szalejąca inflacja i konflikt na Ukrainie, podsumowuje Adam Zavalis, dyrektor ds. marketingu w Aldi UK.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum