Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

KFC i MrKryha, czyli kupony promocyjne w nowej odsłonie

Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział influencer MrKryha.
Reklama

Linia dedykowana cenowym ofertom zyskała nową nazwę – KuRpony, a w raz z nią także nową identyfikację wizualną. Zmianom towarzyszy kampania digitalowa z udziałem popularnego influencera MrKryhy. TikToker, którego konto obserwuje dziś już ponad 410 tysięcy użytkowników zasłynął z odwiedzin restauracji, w których zawsze składa nietypowe zamówienia charakterystycznie zaznaczając to w swoich filmach. 

„KuRpony z KFC robią wrażenie” to kampania, która mówi językiem młodego pokolenia i właśnie tę grupę w szczególności ma zachęcić do jeszcze częstszego odwiedzania restauracji KFC. W tym celu, z myślą o ekipach przyjaciół spędzających wspólnie czas przy stole, sieć przygotowała także specjalną ofertę. Wśród KuRponów pojawiły się KuRpony ekipowe, dzięki którym można kupić zestaw kilku takich samych dań. 

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum