Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

KFC testuje nowy koncept restauracji

KFC testuje w nowo otwartej restauracji przy Trakcie Brzeskim w Warszawie innowacyjny koncept. Jak deklarują przedstawiciele marki KFC, wszystkie nowe restauracje będą otwierane według tej koncepcji, a te już działające będą przechodzić stopniowo remonty - podał portalspozywczy.pl
Reklama
 Nowy koncept to nie tylko zmiany w designie i wyposażeniu lokali. Zakłada on przede wszystkim intuicyjny i przyjazny dla klientów szlak komunikacyjny (osobne okienka zamówień, odbioru, dolewek) oraz skrócenie czasu oczekiwania na posiłki w godzinach szczytu, czemu służą interaktywne kioski do składania zamówień. Kolejnym założeniem pomysłu jest transparentność restauracji - z otwartą, widoczną dla klientów kuchnią, którzy mają możliwość obserwowania całego procesu przygotowywania potraw.

Jak podają menedżerowie marki, zmiany konceptu wiążą się ze sporymi inwestycjami, które zostaną przeprowadzone do końca 2012 roku. Nie podają jednak szacunkowych kwot, jakie zostaną wydane.

AmRest zarządza obecnie 130 restauracjami KFC w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.