Kinder Mleczna Kanapka rusza z kolejną kampanią "Przerwa na wspólne czytanie"

Autor: pr 24 września 2019 14:30

Kinder Mleczna Kanapka rusza z kolejną kampanią "Przerwa na wspólne czytanie" Fot. materiały prasowe

Z początkiem września rozpoczęła się nowa odsłona kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, której inicjatorem jest marka Kinder Mleczna Kanapka. Do 4 listopada br. na www.kinder.pl każdy może zgłaszać do udziału w akcji lokalne biblioteki oraz głosować na konkretne placówki. Biblioteki, które zyskają największą liczbę głosów otrzymają łącznie 10 000 książek oraz pufy, dzięki którym będą mogły urządzić wygodny kącik do czytania. Każdy konsument może oddać jeden głos dziennie.

W sumie nagrodzonych zostanie 300 bibliotek, z czego 50 z nich otrzyma 5000 zł na zakup książek, a następne 250 dostanie książki o wartości 300 zł, z tych tytułów które zdobędą najwięcej głosów w niezależnym rankingu na stronie www. Wszystkie zwycięskie biblioteki otrzymają po 2 pufy.
Do udziału w kampanii, Kinder Mleczna Kanapka zaprosiła uznanych ekspertów mających bogate doświadczenie w pracy z dziećmi. Każdy z nich uczestniczył w procesie wyboru książek dostępnych w ramach akcji „Przerwa na wspólne czytanie”. Są wśród nich: Marta Żysko-Pałuba (psycholog i psychoterapeuta), Zofia Karaszewska i Sylwia Stano (autorki bloga „Książniczki mają zdanie”) oraz Michał Rusinek (literaturoznawca i pisarz).

Dodatkowo w ramach projektu rozdanych zostanie bezpłatnie aż 40 000 książek, które rodzice będą mogli czytać razem ze swoimi pociechami. Wśród nich znajdą się takie pozycje, jak: „Jaśki”, „Pralinka” czy dobrze znane przygody „Mikołajka”. Do każdej z nich dołączona będzie praktyczna zakładka do zaznaczania miejsca, w którym ostatnio zakończyliśmy czytanie. Książki będą rozdawane przez hostessy w sklepach – udział w akcji nie wiąże się z koniecznością zakupu produktu marki Kinder.
Dzieci i rodzice często mają swoje ulubione lektury, dlatego w nowej edycji kampanii „Przerwa na wspólne czytanie” na stronie www.kinder.pl powstaje niezależny ranking najpopularniejszych książek, na które również można oddawać głos. Każdy oddany głos to możliwość pobrania jednego opowiadania do wspólnego czytania.

Projekt „Przerwa na wspólne czytanie” wspierany jest kampanią w telewizji, radiu, internecie oraz prasie. Za realizację kampanii odpowiada H2H, za zakup mediów Vizeum, zaś za obsługę public relations Hill+Knowlton Strategies.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6790
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,20

  • Śr

    6,30

  • Min

    5,32

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.