Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kingfisher: Ponad 5 mld funtów rocznej sprzedaży z produktów zrównoważonych

Grupa Kingfisher, międzynarodowa spółka branży „home improvement”, której częścią jest Castorama Polska ogłosiła nowe zobowiązania w zakresie odpowiedzialnego biznesu. W ich ramach zapowiedziane zostały zmiany oraz działania, które przyczynią się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju.
Reklama
  • Ogłoszenie kluczowych zobowiązań w zakresie odpowiedzialnego biznesu to kolejny krok, który podejmuje Grupa Kingfisher w ramach dbałości o środowisko naturalne, lokalne społeczności oraz troski o przyszłość.
  • Wśród priorytetów jest między innymi pomoc klientom w tworzeniu bardziej ekologicznych i bezpieczniejszych domów, poprawa warunków mieszkaniowych oraz przeciwdziałanie zmianom klimatu i nierównościom społecznym.
  • Szczegóły zostały przedstawione w najnowszym Raporcie Odpowiedzialnego Biznesu Kingfisher „Our Home, Our World”.

W Raporcie ustalono między innymi nowy cel w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla. W ciągu ostatnich czterech lat Kingfisher ograniczył emisję dwutlenku węgla o 27%. Obecnie Grupa wzmocniła swój cel redukcji emisji, tak aby dostosować się do scenariusza 1,5°C określonego w paryskim porozumieniu klimatycznym. Plany te zostały teraz zatwierdzone przez inicjatywę „Science Based Target” i umieściły firmę wśród niewielkiej liczby firm handlowych na całym świecie, które podjęły takie zobowiązanie.

Istotnym elementem działań w zakresie zrównoważonego rozwoju jest wspieranie sprzedaży ekologicznych produktów. Ponad 5 miliardów funtów rocznej sprzedaży pochodzi obecnie z produktów, które pomagają klientom tworzyć bardziej zrównoważone domy. Produkty dla zrównoważonych domów – takie jak oświetlenie LED i produkty ogrodnicze wolne od chemii, oszczędzające wodę baterie i energooszczędne elektronarzędzia – stanowią obecnie 42% (5 miliardów funtów) sprzedaży Kingfisher, co stanowi 100% wzrost w ciągu ostatniej dekady.

Popyt na zrównoważone produkty

Thierry Garnier, dyrektor generalny Kingfisher plc, powiedział: - Widzimy większy popyt wśród klientów na zrównoważone produkty. Zaspokojenie apetytu konsumentów innowacyjnymi produktami, które pomagają im oszczędzać energię i pieniądze było naprawdę dużym wyzwaniem dla naszych zespołów. Obecnie coraz więcej naszego oświetlenia to diody LED, oferujemy więcej farb na bazie wody, więcej naszych baterii jest wodooszczędnych. Jest jeszcze wiele do zrobienia, ale jesteśmy dumni ze znacznego postępu który poczyniliśmy od zeszłego roku, zwłaszcza dzięki naszym nowym inicjatywom redukcji emisji dwutlenku węgla, sprzedaży bardziej zrównoważonych produktów i naszemu rozszerzonemu zaangażowaniu w pomoc większej liczbie osób mieszkających w nieodpowiednich warunkach mieszkaniowych.

W ramach wsparcia realizacji planu zawarta została umowa kredytu odnawialnego o wartości 550 mln GBP z bankami partnerskimi, która jest powiązana z ambitnymi celami Kingfisher w zakresie zrównoważonego rozwoju i społeczności.

Castorama Polska Sp. z o.o. uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 88 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Spółka zatrudnia ponad 13 tysięcy pracowników.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.