Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Klienci bardziej cyfrowi niż handel

Omnichannel jest bardzo interesującym tematem różnych debat eksperckich, ale jego wdrażanie na razie przynosi mizerne efekty, przynajmniej jeśli chodzi o galerie handlowe. - Klienci opanowali już cyfryzację. Niestety, często najemcy nie są na nią gotowi. Największy opór stawiają sprzedawcy - przyznaje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors, który będzie gościem Property Forum 2021.
Reklama

CREAM Property Advisors sporo inwestuje w digitalizację centrów handlowych, ponieważ firma uważa, że w krótkim okresie czasu obiekty te po prostu muszą być digital ready.

Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors, już ponad cztery tysiące osób używa wdrożonej przez CREAM aplikacji. Rozwiązanie jest bardzo popularne wśród gości galerii handlowych.

- Można powiedzieć, że klienci opanowali już cyfryzację i doceniają zalety omnichannelu. Niestety, często najemcy galerii handlowych nie są gotowi na stosowanie tych rozwiązań - wyjaśnia Grzegorz Mroczek.

Grzegorz Mroczek weźmie udział w sesji Property Forum 2021 "Handel w cieniu pandemii".

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.